Pro firmy

Ti nejlepší zaměstnanci pro vaši firmu.

Společně tvoříme lepší zázemí

Naším cílem je spokojený zaměstnavatel i zaměstnanec. Děláme maximum pro to, aby se zaměstnanci v práci cítili skutečně dobře a vaše firma dlouhodobě profitovala. Jakým firmám dodáváme lidi? A jaké služby můžeme nabídnout vám?

„Se společností ARCER H&M s.r.o. spolupracujeme již několik let a pomáhají nám vykrýt vzniklé absence na pracovištích. Pracují u nás zkušení zaměstnanci v počtu jednotkách kusů, se kterými jsme spokojení.“

Lenka N. (personalista)
CZECHOSLOVAK GROUP

„S personální agenturou ARCER H&M spolupracuje naše společnost dennodenně již dva roky. Ráda bych vyzdvihla profesionalitu služeb, které využíváme. Kvalita dodaných pracovníků je na vysoké úrovni, stejně jako spolupráce s koordinátorem a řidiči. Vážím si osobního přístupu všech zaměstnanců, kteří jsou neustále připraveni řešit aktuální požadavky.“

Nikol K. (HR manažer)
Hanwha Advanced Materials Europe

Agentura práce ARCER H&M je velice operativní a nabízí osobní přístup s rychlým dodáním zaměstnanců do výroby. Díky naší spolupráci máme zaměstnance ve výrobě, které můžeme dále rozvíjet. Velice oceňuji komunikaci a přístup centrálních zaměstnanců, se kterými jsme si rychle vybudovali jasnou a přívětivou obchodní spolupráci.

Ivana Ž. (Vedoucí výroby)
ZPV ROŽNOV, s.r.o.

Velice si ceníme přístupu pana Majchera v oblasti dodávky zaměstnanců do výroby. Naše potřeby jsou pravidelně vykrývány a služby této agentury jsou vysoce nadstandardní.

Lucie K. (HR Specialista)
Škoda
DHL
Vítkovice Heavy Machinery

Recruitment – nábor zaměstnanců

Ušetřete svůj personální útvar pracného náboru. Jsme profesionálové na náborové kampaně, hledání vhodných kandidátů pomocí inzerce i výběr finálních zaměstnanců. Pracujeme podle vámi zadaných kritérií.

Díky velmi širokým databázím naplníme vaše stavy:

  • nekvalifikovaných dělníků
  • organizovaných pracovních skupin s vedoucím
  • odborníků THP
  • pracovníků v průmyslu (automobilový, elektrotechnický, logistika, potravinářský, stavební, strojírenský)
  • v sektoru služeb (hotelnictví, obchodní společnosti, supermarkety, zdravotnictví)

Součástí našich služeb je řada výhod, mimo jiné rozvoz zaměstnanců na místo pracoviště nebo poradenství v těžkých životních situacích, exekucích, atd. Máme bohaté zkušenosti s recruitmentem v zahraničí. Poptat recruiterské služby.

Svozová doprava

Nespornou výhodou pro naše zaměstnance i klienty je svozová doprava. Tu zavádíme na všech zakázkách s nepravidelnou dostupností spojů MHD, autobusů nebo vlaků. Často svoz zavádíme také na odlehlá místa, kde se výrobní kapacity klientů nacházejí – například průmyslové zóny, méně spádová oblast v daném okrese apod.

Svoz zajišťujeme následujícími druhy užitkových vozidel a autobusů:

  • Minibus / 8 + 1 míst / VW Transporter, Opel Vivaro, případně FORD Transit
  • Midibus / 16 až 20 + 1 míst / Mercedes-Benz
  • Bus / 30 až 63 míst (záleží na požadavku klienta)

Vozidla jsou vybavena ve standardu moderními bezpečnostními asistenty, rádiem, nabíjecími zásuvkami, klimatizací, dostatkem úložných prostor, komfortními sedáky nebo odhlučněným interiérem.

Try & Hire

Zaměstnanec na zkoušku? S námi je možné i toto! Prostřednictvím služby Try & Hire se s novým pracovníkem nejprve seznámíte, otestujete a až pak se rozhodnete, zda ho přijmete do pracovního poměru. Po tuto “zkušební dobu”, jejíž délka závisí zcela na vás, je pracovník zaměstnancem naší agentury.

Zvažujete vytvoření nového pracovního místa? S Try & Hire si s poměrně nízkými vstupními náklady můžete vyzkoušet efektivitu zřízení nové pozice a teprve pak se rozhodnout, zda novou pozici opravdu zřídíte.

Proč Try & Hire vyzkoušet?

  • vyzkoušíte uchazeče “nezávazně”
  • snadná administrativa (vše je na naší straně)
  • odpadají starosti s náborem a vyškolováním
  • snížíte náklady ve mzdové oblasti (platba za poskytované služby)
  • zvýšíte flexibilitu (možnost náhrady za nepřítomné zaměstnance)
  • budete mít možnost řetězení smluv na dobu určitou
  • do kmenového stavu zařadíte pouze vyzkoušené a zaučené zaměstnance

Poptat Try & Hire.

Temporary help – dočasně i dlouhodobě

Služba temporary se využívá na krátkodobé projekty v řádu několika dní až měsíců. Umožňuje operativně řešit problém nedostatku pracovníků a využívat vždy jen tolik zaměstnanců, kolik je skutečně potřeba. Během několika hodin pro vás vyhledáme vhodné brigádníky.

Co tím získáte?

  • ušetříte čas – veškeré povinnosti vyplývající z pracovněprávních vztahů dočasně přidělených zaměstnanců zajišťuje naše agentura.
  • brigádníky z naší vlastní databáze, kterou neustále doplňujeme a aktualizujeme
  • pouze důvěryhodné zaměstnance, kteří jsou zodpovědní a spolehliví.
  • poskytování agenturních zaměstnanců zahrnuje koordinaci práce, dopravu a zajištění ubytování pro pracovníky. Vy se nemusíte těmito maličkostmi zatěžovat.

Situací, kdy společnost potřebuje zaměstnance jen na omezený čas, je mnoho. Speciální projekty společnosti – prezentace, konference, výstavy nebo sezónní vytíženost a nárazové úkony v logistice, balení a expedici zboží. Poptat temporary help.

Executive Search /Headhunting/

Metoda vhodná pro vyhledání TOP manažerů a specifických odborných pozic.

Výhody headhuntingu:

  • zadavatel je do určité fáze vyhledávání anonymní
  • vyhledaný odborník je úspěšný v daném oboru, získáváte již „ hotového“ člověka
  • diskrétnost a pravidla obchodní etiky

Snažíme se porozumět důvodům, které zadavatele vedou ke hledání daného kandidáta, nabízeným podmínkám společnosti (prostředí, zvyklostem a kultuře). Analyzujeme vhodné uchazeče na trhu, oslovíme je formou diskrétní nabídky a směřujeme k osobní schůzce. Na těchto schůzkách provádíme selekci uchazečů.

Napomáháme procesu dohody zadavatele s vhodným uchazečem. Se zadavateli spolupracujeme dlouhodobě – uchazeči přicházejí do zavedených firem. Zpětnou vazbou je pro nás další spolupráce se zadavatelem.

Zaručujeme rychlý výběr a garanci. Poptat headhunting.

Strategické poradenství v HR

Strategie, procesní řízení a dobré vztahy se zákazníky, zaměstnanci, investory, dodavateli a státní správou jsou klíčovým faktorem úspěchu a jedním z nejhodnotnějších aktiv každé společnosti. Formou krizového managementu navrhujeme a realizujeme vylepšení v těchto oblastech. Zhodnotíme situaci, nastavíme procesy a následně provádíme kontrolu činností.

Mezi naše hlavní výhody patří:

  • bohaté zkušenosti napříč spektrem obchodních vztahů (státní správa, dodavatelé, klienti a zaměstnanci) s obnovením důvěry
  • převzetí odpovědnosti za lidské zdroje a jejich ekonomickou stabilitu
  • zhodnocení daného stavu a nastavení nových klíčových procesů
  • zpětný kontroling, dohled nad plněním daných požadavků, vyvedení podniku z dané krize
  • vedení veškeré administrativy a zaštítění daných problémů po právní stránce

Zpravidla dochází k výraznému oživení lidských zdrojů v řádu 3 až 6 měsíců od nastavení výše uvedeného poradenství. Poptat strategické poradenství.

Zážitkový teambuilding

Tyto programy se zaměřují na stávající i vznikající pracovní týmy, kde je potřeba zvyšovat pracovní výkonnost a efektivitu nebo řešit problémové situace v týmu, které často souvisejí s mezilidskou komunikací a osobnostními rozdíly mezi jednotlivými členy týmu. Účelem těchto programů je způsobit změnu stávající situace tak, aby byl plně uvolněn potenciál týmové spolupráce a odstraněny bariéry, které tomu brání.

Naše zážitkové teambuildingy pobaví a stmelí i ty nejzarputilejší jedince. Naši kolegové/kluci z rekreologie již stmelili nebo pobavili mnoho menších či větších pracovních týmů – odjeli na víkendovou poznávačku pro českého energetického giganta, vytvořili zážitkovou hru pro státní správu města Ostravy nebo pobavili zážitkovou hrou Kasino větší partu zaměstnanců v Dolní oblasti Vítkovic.

V pořádání teambuildingu se meze nekladou. Nejdůležitější je samotná diskuze a analýza potřeby nastavení teambuildingu nebo zážitku ve Vaší společnosti s našimi specialisty. Následně Vám vypracujeme vhodné nabídky na pořádání tohoto teambuildingu/zážitku a již záleží pouze na Vás, zda budete chtít vybudovat lepší tým zaměstnanců či nikoliv.

Poptat zážitkový teambuilding.

Práce mezi svými

Možná to bude znít jako klišé, ale na práci s lidmi jsou nejdůležitější lidé. V personální agentuře RECRA se snažíme pomoci, poradit a vyhovět v každé situaci. Pracovní pozice doporučujeme kandidátům na míru a dbáme na spokojenost jejich i firmy, ve které pracují. Protože pracovat mezi svými je vždy příjemnější.

Ověřené firmy
Spolupracujeme
s ověřenými subjekty
Dobré peníze
Je pro nás důležité, přinést
vám dobře placenou práci.
Rozvozy a svozy
Zajistíme rozvoz a svoz
z práce na naše náklady.
Právní pomoc
Máte-li finanční problémy,
pomůžeme je vyřešit.