Otázky a odpovědi

Naše know-how je vaše síla.

Co znamená agenturní zaměstnávání nebo agentura práce?

Agenturní zaměstnávání (taktéž agentura práce) je služba pro zaměstnance i zaměstnavatele k rychlému a operativnímu dodání patřičného počtu zaměstnanců.

Jaká je výhoda být zaměstnán přes agenturu práce RECRA?

Agentura práce RECRA zajišťuje plnohodnotný servis pro zaměstnance i zaměstnavatele. Zajišťujeme podpisy pracovních smluv, řešení a výpočty mezd, zpracování administrativních požadavků, vstupní lékařské prohlídky, inzerci a nábory zaměstnanců, zajišťujeme dále ubytování a dopravu zaměstnanců. Za tuto službu zaměstnanec neplatí ani korunu. Více informací se, prosím, obraťte na naše obchodní oddělení.

Kdy mohu nastoupit do nové práce?

Po úspěšném absolvování pracovního pohovoru přidělujeme zaměstnance na pracoviště z pravidla do týdne. Aktuální situaci Vám ochotně sdělí naši zaměstnanci.

Jaký je rozdíl mezi HPP a DPČ?

Dohodu o pracovní činnosti (DPČ) mají zpravidla brigádníci, kteří chodí do práce několikrát do měsíce – například odpracuje 8 dní v měsíci. Hlavní pracovní poměr mají zaměstnanci, kteří pracují pravidelně každý měsíc a plní měsíční fond pracovní doby. Rozdílů je mnoho, ovšem mezi hlavní patří nárok na dovolenou, zkušební doba a výpovědní lhůty. S konkrétním dotazem se, prosím, obraťte na našeho konzultanta.

Pracuji a potřebuji volno – co mám dělat?

V tomto případě je nejjednodušší se nahlásit svému nadřízenému, vysvětlit mu svůj požadavek a zažádat si o dovolenou nebo neplacené volno. Následně se nadřízený pracovník s Vámi dohodne na dalším postupu a možnosti řešení Vašeho požadavku.

Kdy dostanu vyplacenou mzdu?

Výplatní termín mezd je určený na 21. až 24. den v kalendářním měsíci. Vždy je přihlédnuto k termínu před víkendem, aby došlo k uspokojení výplaty mezd před dny odpočinku.

Jsem nemocný a mám od lékaře vystavenou nemocenskou, co teď?

Je nutné k nahlášení nemoci u zaměstnavatele a zkontrolovat správnost vyplnění nemocenského lístku z obou stran (správný název zaměstnavatele, adresa, poslední den v práci apod.) Nejpozději do 3 pracovních dní odevzdat nebo zaslat nemocenský lístek do kanceláře agentury. Zaměstnavatel následně nemocenský lístek zaeviduje, vypočítá výši nemocenské a 15. den nemoci zasílá nemocenský lístek na příslušnou pobočku OSSZ.

Mám změnu v údajích, co mám dělat?

Všechny změny jsou nutné nahlásit svému zaměstnavateli včas a bezodkladně.

Jak funguje zajištění ubytování nebo dopravy?

Ubytování zajišťujeme zaměstnancům na zakázkách předem určených. Snažíme se maximálně vyhovět našim zaměstnancům s pohodlí a komfortem, a proto ubytováváme naše zaměstnance v minimálně standardně hodnoceném ubytování se sociálním zařízením na pokoji. Ubytování je možné pouze po předchozím písemném souhlasu zaměstnavatele.

Dopravu zaměstnanců zajišťujeme vlastními vozidly, která jsou podle nejnovějších standardů maximálně bezpečná a pohodlná. Zaměstnanec jednoduše nastoupí na určeném místě a my jej odvezeme do práce – buďto úplně zdarma nebo s malým poplatkem za danou směnu. Zaměstnanec má zajištěné pohodlí a 100 % jistotu, že do práce dojede vždy a včas.

Když budu chtít ukončit pracovní poměr, co musím proto udělat?

Nejdůležitější je v dostatečném předstihu (minimálně 14 dní dopředu) oznámit zaměstnavateli svůj záměr, písemně sepsat ukončení pracovního poměru a nejlépe přijít osobně vyřídit výstupní formality na pobočkách agentury. Adresy poboček jsou uvedeny v kontaktech společnosti.

Ověřené firmy
Spolupracujeme
s ověřenými subjekty
Dobré peníze
Je pro nás důležité, přinést
vám dobře placenou práci.
Rozvozy a svozy
Zajistíme rozvoz a svoz
z práce na naše náklady.
Právní pomoc
Máte-li finanční problémy,
pomůžeme je vyřešit.